دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3 [RB:Rozblog_Js]
لوگو وب سایت

وبسایت تفریحی لاو تو فان

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 1417 مشاهده
  • دسته بندی : , جنگی , ,

همانطور که می دانید بازی Resident Evil Revelations 2 از سری بازی های ماجراجویی ترسناک است که قتل های زیادی در آن به صورت بسیار فجیع اتفاق می افتد. این بازی را می توانید هم تک نفره و هم به صورت گروهی با دوستانتان انجام دهید. اگر این بازی را دو نفره انجام دهید مهیج تر و سرگرم کننده تر می شود.


اگر پیگیر اپیزود اول این نسخه بوده اید می دانید که دو دختر به نام های Claire و Moira ربوده شدند که در اپیزود جدید شما باید به دنبال آنها بگردید و آنها را نجات دهید. در این بازی شما نقش یک دختر بسیار باهوش به نام Natalia (ناتالیا) را ایفا می کنید. البته در این بازی چند کاراکتر دیگر هم وجود دارد که می توانید نقش آنها را نیز بازی کنید. مثلا می توانید نقش Barry را برگزینید.  تیم Barry و Natalia  تیم بسیار خوبی هستند. این دو، در شرایط حساس و خطرناک، بسیار زیرک و باهوش عمل می کنند.
شما برای نجات Claire و Moira باید به دالان ها تنگ و تاریک بروید و در این بین با دشمنان عجیب و غریبی مبارزه کنید. آنها موجودات ریز جثه، اما قوی هستند که هر کدام با سلاحی متفاوت به شما حمله می کنند. البته قدرت و سلاح های آنها محدود است. این بدان معنی است که آنها فقط از یک سلاح می توانند استفاده کنند اما شما برای از بین بردن آنها می توانید از چند سلاح استفاده کنید. شما هم سلاح هایی در اختیار دارید و با مهارت های منحصر به فردتان می توانید از عهده ی آنها برآیید. بنابر شرایط موجود و بنابر دشمن مورد نظر می توانید سلاح خاصی را انتخاب کنید یا در مواقع لزوم آن را عوض کنید و از سلاح جایگزین استفاده کنید. این نکته در مورد کاراکترهای بازی نیز صدق می کند. مثلا شما تشخیص می دهید که در موقعیتی خاص کاراکتر انتخابی شما باید عوض شود و جایگزین مناسبی برای آن موقعیت اتخاذ شود.
در جریان این بازی باید معماهای زیادی را حل کنید و سرنخ هایی را پیدا کنید تا شما را به سمت Claire و Moira هدایت کند. هیولاهای بزرگی این دو را اسیر کرده اند و مراقب آنها هستند تا فرار نکنند و یا کسی آنها را فراری ندهد. هیولاهای این بازی نسبت به Resident Evil 5/Resident Evil 6 متنوع تر و تعدادشان نیز کمی بیشتر است. این بازی یکی از گرافیکی ترین بازی های حال حاضر است. طوریکه احساس می کنید در موقعیت های حساس بازی حضور دارید و ترس و وحشت به سراغتان می آید.
با پیشرفت در بازی و کشتن هیولاهای کوچک و بزرگ، سلاح های جدیدی در اختیارتان قرارداده می شود. سلاح های سرو و گرم متنوعی در این بازی وجود دارد و هر کدام در شرایط مناسبش استفاده می شود. نکته ای که باید ذکر شود و واقعا به کارتان می آید این است که این بازی چک پوینت دارد. جاهای خاصی از بازی وجود دارد که وقتی به آن مکان ها رسیدید می توانید بازی را ذخیره یا Save کنید.

Resident Evil Revelations 2 Episode 3 4 دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3Resident Evil Revelations 2 Episode 3 5 دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3Resident Evil Revelations 2 Episode 3 2 دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3Resident Evil Revelations 2 Episode 3 3 دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3

دانلود مستقیم از سرور های میهن دانلود ، هر قسمت با حجم ۱ گیگابایت :

 

m دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3شما می توانید این محصول فوق العاده را در۳ DVD در بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با ضمانت و گارانتی میهن دانلود با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

info دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3دانلود قسمت ۱ : Download

info دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3دانلود قسمت ۲ : Download

info دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3دانلود قسمت ۳ : Download

info دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3دانلود قسمت ۴ : Download

info دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3دانلود قسمت ۵ : Download

info دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3دانلود قسمت ۶ : Download

info دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3دانلود قسمت ۷ : Download

info دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3دانلود قسمت ۸ : Download

info دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3دانلود قسمت ۹ : Download

 

 

————————-

wi fi signal radio gsm bluetooth 512 دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3 منبع : وبسایت میهن دانلود

Lock 512 دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 3پسورد: www.mihandownload.com


تظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: